Opsterlands Belang helpt onze helden van de sneeuwploeg

Zoveel sneeuw als de afgelopen week valt er niet vaak in Opsterland. Met 16 dorpen werken onze helden van de sneeuwploeg dag en nacht keihard om de wegen veilig en bereikbaar te houden. Net als vele boeren die al dagen helpen met het vegen van straten. Daar zijn we enorm dankbaar voor! 🙏🚜❄️

Tegelijkertijd is het met deze sneeuwval simpelweg niet mogelijk om alle straten in alle dorpen continu schoon te houden. Daarom besloot raadslid Hans de Jong een handje te helpen. Hij huurde een lokaal loonbedrijf in om wat extra straten van Langezwaag sneeuwvrij te maken! 🙌

🙌

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.