Al jaren maakt Opsterlands Belang zich druk om het verkrotte benzinestation bij Wijnjewoude. Er zijn miljoenen uitgegeven om de oude N381 te verplaatsen en de omgeving op te knappen, dan kan het toch niet zo zijn dat de eigenaar van het oude benzinestation de boel laat verkrotten. We zijn blij te lezen dat na een bezoek van onze wethouder Marcel van Opzeeland met omwonenden aan de lokatie, er nu schot in de zaak lijkt te komen.